Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
Game News |

The perfect Call of Duty zombies mode is here, and it's not Outbreak

 The perfect Call of Duty zombies mode is here, and it's not Outbreak

Call of Duty's obscure top-down zombies minigame sure has come a long way since it had to be hacked out of a computer terminal in the original Black Ops. Dead Ops Arcade is back in Black Ops - Cold War as a dedicated Zombies spinoff, but all you really need to know is that Treyarch flew off the handle last month and made it first-person. Call me crazy, but I think they've accidentally stumbled on the perfect Zombies mode.

I hopped into the new Dead Ops mode with exactly zero expectations. I'm not much of a traditional Zombies guy (I bore easily by running around the same map for an hour), but I was curious to see how a top-down shooter would translate to first-person. Remarkably well, as it turns out. Aiming and movement feel exactly like standard Cold War, but shooting couldn't feel more different. Like a proper bullet hell shooter, there's no need to ever reload or aim-down-sights, so the action never has to slow down.

Dead Ops is kinda like normal Zombies, but unchained by all of the CoD-isms that usually makes zombie-slaying a chore. By the time we had cleared the first map, I had a huge grin on my face.

There's a controlled chaos to Dead Ops comparatively cramped arenas that surprisingly works in its favor. Instead of slowly winding up the intensity over dozens of rounds, Dead Ops rounds are each bite-sized bursts of high-stakes zombie kiting.

Unlike traditional Zombies, you aren't confined to a single space for more than a few rounds at a time. Before my squad finally went down on our last Dead Ops run, we had cleared nine maps and had plenty more to go. Some levels ask you to stand your ground while others force you to press on through branching paths and Indiana Jones-quality deathtraps. And sometimes, you get a bonus round where every zombie is carrying an explosive barrel (good luck with that one).

Somehow, Dead Ops manages to out-absurd the normal Zombies mode, too. Powerups include revolving Donkey Kong barrels, companion chickens, floating disco balls, and time-limited power weapons like the raygun. I really appreciate Treyarch's commitment to the new camera perspective that even persists during the 2D platformer "Silverback Slideways" bonus round. Based on the playthrough below from YouTuber TheMoZProject, I'm not sure this one translates as gracefully as other levels.

Did I mention that the main villain of the Dead Ops universe is a family of evil gorilla astronauts? Must've slipped my mind. By the start of Dead Ops 3, the avenging son of the original Cosmic Silverback, Cyber Silverback, is training to take a second revenge on the players by training with his mom, Mamaback. Oh, also, the official title of the game is Dead Ops Arcade 3: Rise of the Mamaback. At this point the Dead Ops lore is approaching Metal Gear Solid levels of perplexing. I look forward to Dead Ops 4: Uncleback At It Again.

Source: TheMoZProject on YouTube

Maybe the best part of Dead Ops is that it ends. I think that's why I've never latched onto Zombies for more than an hour or two at a time: It takes an admirable show of endurance to survive dozens of endless rounds, but there's an aimlessness to its eternity that often feels pointless. A full run of Dead Ops can take several hours with no time for bathroom breaks, but you'll eventually face a final boss and call it a night. I prefer my zombies in predictable, digestible chunks.

Playing Dead Ops in first-person finally let me appreciate a decade-old mode for what it's always been: Call of Duty Zombies in its purest form. Yanking the camera down to the action adds an intoxicating dynamism to the frantic game of keep-away that just doesn't feel the same when you can see your surroundings in their entirety.

I know ditching the old school camera somewhat defeats the purpose of the throwback mode, but I hope Treyarch keeps first-person around as an alternative mainstay for its little side universe.



Читайте также

Forza Customs 3.0.8916

Todd Howard reveals his favorite moment from the Fallout television show, and in hindsight it's really no surprise at all

Мой Говорящий Хэнк 2.9.0.2201

Москва

Победа спортсменов Центра боевых искусств

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.



Персональные новости

Шапки женские вязаные на Wildberries, 2024 — новый цвет от 392 руб. (модель 466)

Разработчик гиперконвергентной платформы vStack и «Системный софт» подписали соглашение о партнерстве

Прояснение причин СВО. План улучшения отношений. И дополнительно: "При чём здесь Ленин?"

Предложения АИРР поддержала комиссия Госсовета