Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024 Октябрь 2024 Ноябрь 2024 Декабрь 2024 Январь 2025
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Game News |

Starfield player can only watch in stoic horror as every ship in the system attacks a staryard, which is probably invincible

Starfield wouldn't be a Bethesda game without goofy, systems-based nonsense. I say this with complete affection in my heart for this sort of thing—I genuinely think stuff like this adds a lot of nonsensical charm, like how you can stuff a thousands of potatoes into a cargo hold, or build the galaxy's most cursed L-shaped spaceship.

All that was missing was a good bloodbath—and now we've got one. Reddit user Predator-FTW encountered this bug during his space exploration, an absolute all-out brawl between every ship in the system and the Deimos Staryard.

Every ship in the system randomly started attacking the Deimos Staryard from r/Starfield

"Oh yeah, you're done!" one pilot cries out, while another taunts: "Can't get away from me!" Meanwhile, enough salvos to flatten a city slam into the bulkhead of the Deimos Staryard for reasons completely unknown, dozens of ships firing upon it like a swarm of hornets raging around a kicked nest. 

One of the ships, an SSNN Sloop, belongs to the Settled Systems News Network, which seems like some kind of censorship to me. What are they trying to hide? I tried to reach out for comment, but I've been informed by my editors that the network is, in fact, entirely fictional.

This whole thing could be some mass insurance scam, though, as none of them are doing a lick of actual damage. "[I think] it’s an essential building that can’t be destroyed just like New Atlantis," writes Predator-FTW. The station definitely has a health bar, though Predator-FTW maintains that they didn't see it budge

The station is also level 50, so the level differential could also be the culprit, but it wouldn't surprise me if the staryard was just indestructible. While there's not an exact precedent for this sort of thing in Bethesda RPGs (it's not like you were able to slam the White-Gold Tower with a warcrime's worth of missiles, not without mods anyway) their other titles have had vital story NPCs you can't kill.

Watching these bees buzz around a major space station gives me a weird sense of nostalgia, even if the visuals are different. I'm taken back to my Oblivion days—where the meeting of daily NPC routines, quest interactions, and monster attacks could, without warning, cause a domino-effect style slaughter that led to bodies in the streets. Bethesda NPCs never need a reason to throw down, as is tradition.



Читайте также

Today's Wordle answer for Wednesday, January 15

Terraria creator jokes that the 1.4.5 update may not be the last one after all: 'Terraria will never die as long as there is one last final update'

'We will take measures to vanquish this nefarious behavior': Marvel Rivals will ban console players who use a mouse and keyboard




Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

Ветераны СВО будут проходить лечение в центрах реабилитации Социального фонда

В 2024 году Отделение СФР по Москве и Московской области назначило единое пособие родителям 370,5 тысячи детей

В Московском регионе 5,6 тысячи самозанятых самостоятельно формируют будущую пенсию

В Московском регионе 5,6 тысячи самозанятых самостоятельно формируют будущую пенсию