Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024
1 2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Game News |

Co-op survival game Enshrouded now lets you make things way tougher, or way easier, with an update that adds more than 30 difficulty sliders

15833

Feedback for early access survival games typically comes from two sources: players who want things to be harder, and players who want things to be easier. Give people a big open world and some will always want a supremely challenging experience, while others will want to do some farming, build a base, and have a chill experience with their friends.

Enshrouded just took a crack at making both camps happy at once: the survival game's new "Back to the Shroud" update is packed with difficulty options. In fact, it's overflowing with them. There are now over 30 difficulty settings (31!) you can tweak to shape the game into the precise experience you've been looking for.

You can start with some expected sliders that let you change options like how much damage enemies and bosses do to you, how much health monsters have, and how your own health, mana, and stamina scales up or down in comparison. But you can even tweak finer settings like how far monsters' range of perception reaches, how many of them spawn at once, and even how many of them are allowed to attack you at the same time. So if you somehow like swarms of enemies but not being swarmed by enemies, you can still find a happy medium.

Survival fans who want a more traditional experience, great news: you can finally starve to death in Enshrouded, if that's been on your wishlist. You can activate "Starvation Mode" so you have to eat to live, and you can even adjust the amount of time it takes you to starve once your belly is empty. You can now also specify what you lose when you die: the default is that you just lose crafting materials, which are dropped into a container at the spot of your death, but now you can make it so you lose all your gear, a la Valheim. Ouch. Or you can slide it the other way and lose nothing at all. It's your choice.

The sliders allow for some pretty huge swings in difficulty in both directions, too. Most of the sliders I've played with in the update can be turned down to 20% and have a ceiling of 400% or even 500%, so yeah, you can really make things easy for yourself by turning everything down or brutally difficult by cranking it all up.

One setting that has me personally excited: you can now set the duration of the day and the night separately, so if you hate nighttime (I do) you can make it nice and short. The slider lets you make a day last for a (real) hour, and the night only two minutes long. Sweet.

To change the difficulty levels in your game, choose your character, select "Play," and then when your world choice comes up, choose "Edit." Then start sliding. Enshrouded's "Back to the Shroud" update is live now. Here are the full patch notes



Читайте также

Fashion Designer 1.3.0

Мафия-НН: Все случилось неожиданно, как и положено в экстренных ситуациях.

Fan-favorite stunty teams are coming to Blood Bowl 3 at last

Москва

Чемпионат по серфингу на искусственной волне прошел в рамках форума «Москва 2030»

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

Названы победители Всероссийской премии финансистов «Репутация»

Условия использования Музыки.

Marine Garden Sochi - идеальное место для жилья и отдыха у моря в России

Marine Garden Sochi - идеальное место для жилья и отдыха в Сочи