Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Game News |

Deadlock matchmaking is now open 24/7—plus there's a new, snazzier minimap and a low priority queue for bad behaviour

Deadlock, Valve's not-so-secret anymore MOBA, has done away with its playtest time restrictions, as per an update that dropped yesterday.

As anyone who's been playing the beta of Deadlock (which is shaping up to be the next big thing by a lot of metrics) will tell you, the game's locked testing session times—typically 1 pm to 3 am Monday to Thursday, and 9 am to 3 am Friday to Sunday, usually accounting for your local timezone—were the bane of many looking to get some early morning matches in. I've been caught out a few times myself, taking an early lunch break only to be turned away at the door because I had the audacity to eat before 1 pm.

Well, no longer: "Matchmaking is now open 24/7 for all regions," read the patch notes. Funnily enough, the in-game server status window just reads: "Status:" with nothing to the right of it. What is the status of Deadlock? That's classified.

There's a few other things to be excited about. For starters, there's a new minimap—who cares, you might ask, but if you've played any MOBA for any amount of time, you'll know that you'll be staring at your minimap whenever you aren't shooting or fighting something.

Image 1 of 2

Old map... (Image credit: Valve)
Image 2 of 2

... new map! (Image credit: Valve)

This gives it a pretty backdrop, and is also supposed to highlight neutral camps (or creeps) with a glow around the buildings they're in. I wasn't able to see this in the bot match I hopped into, alas. Also, the orange lane is green now. The impact of this colour change on the metagame is tremendous, and we should see the fallout of it in the coming days.

There's also a low-priority queue, too. This'll be familiar to anyone coming over from Dota 2, but essentially, abandoning games or being rude will put you in a queue with other sinners, where you'll have to complete a few rancid games before you're allowed to play with the good kids again. "Regularly misreporting players will result in you losing the reporting function and may in some cases cause you to go into low priority as well."

The last major change is that your first "flex" slot, which allows you to plonk Weapon, Vitality, or Spirit items into it willy-nilly, will be unlocked after you've killed the second enemy Walker, not the first. This is actually pretty big, since it slows the power scaling of a team on the offensive—mind, having enough Souls banked to take advantage of a flex slot that early on is pretty rare, anyway.

As per usual with Deadlock, Valve is in its early iterating stages—which means patches are both frequent and often massive, too large to list here. If you want the full list of tuning tweaks and further details, check out Valve's official forum post. Alas, there's no sign of Slork yet.



Читайте также

Руководство по настройке графики в Final Fantasy XVI для мощных и слабых PC

Скачай Horizon Walker — аниме-игру с возрастным рейтингом 19+

Default app 3 (Кейс симулятор Standoff 2)




Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

Axenix открыла лабораторию искусственного интеллекта в Твери

Центр сертификации «РОСПРОМТЕСТ»: комплексные решения в мире стандартов и качества

Много музыки и много Саймона

Соцфонд проиндексирует пенсии работающим пенсионерам в феврале