Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024 Октябрь 2024 Ноябрь 2024 Декабрь 2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
Game News |

Satisfactory players achieve absurd early-game speeds by building more ziplines to zipline on while ziplining

In the hours I've spent stripping planet Massage-2(Ab)b of resources to pour down the poorly optimized maw of my wretched Satisfactory production lines, my movement has only ever been clumsy. Getting around my base is a barely-directed stumble across gnarled conveyor belts. When I venture beyond my tangled sprawl, I'm trudging along with slapdash platform staircases and ill-advised jump pads. But thanks to the Satisfactory subreddit, I've seen a better, faster, more graceful way to navigate the early game on my way towards higher-tier transit tech—one where my feet will never have to touch the ground. Provided my materials last, of course. 

New movement tech: Realtime Zipline from r/SatisfactoryGame

The trick, shown off by redditor farzher in a clip posted over the weekend, is a pretty straightforward one: Simply always be ziplining. The zipline, a piece of equipment you can research fairly early in the game, allows you to propel yourself along power lines, typically requiring those power lines to be built beforehand. However, you keep a lot of your momentum when you leap from a power line, which means—if you're quick—you can jump, add another power line segment to the end of your current zipline track, and snap back onto the power line without ever touching the ground or losing speed.

Farzher's video makes it look simple, but contrary to what you might think, building the zipline you're currently ziplining on takes some coordination. Here's the steps involved, as farzher describes them:

1.  Jump off your initial zipline by right-clicking

2.  Enter power line build-mode by hitting 2 (or whatever you bind power lines to on your hotbar)

3.  Left-click while aiming at the power pole at the end of your current power line segment to extend that power line

4.  Aim at a valid build location for another power pole

5.  Left click to begin building the next powerline segment

6.  Press 2 again to exit build mode

7.  Reattach to the zipline with right-click

8.  Aim where the next pole is building, so you can extend it during your next jump

9.  Repeat

Easy, right? Not so much, because every step after the first is happening in midair during the space of a single jump. Seems worth figuring out, though; because the player's momentum is carried forward as they jump from the zipline and back, the technique provides a rapid means of travel across fairly level terrain. Farzher's able to cross a much longer stretch of grassland in the 30 second clip than you'd be able to replicate without higher-tier Satisfactory technology.

The only downsides I can see are the material requirements—you need to be carrying the supplies to build each stretch of power line, after all—and the fact that you'll be leaving a long, superfluous network of powerlines everywhere you go. Then again, Satisfactory isn't exactly an endeavor in sustainable design to begin with.

If you're getting your own production lines up and running and want more pointers, check out our Satisfactory tips and tricks to ensure you're having the finest factory experience possible. 



Читайте также

Monster Hunter: Outlanders стала ближе к релизу

Пробный запуск Realms of Pixel: Tech & Magic перевели в другую страну

Today's Wordle answer for Thursday, December 26

Москва

ЦСКА обыграл петербургский СКА в матче КХЛ

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

Филиал № 4 ОСФР по Москве и Московской области информирует: Социальный фонд упрощает работодателям возмещение затрат на охрану труда

Филиал № 4 ОСФР по Москве и Московской области информирует: Социальный фонд упрощает работодателям возмещение затрат на охрану труда

Филиал № 4 ОСФР по Москве и Московской области информирует: В 2024 году Отделение СФР по Москве и Московской области назначило единое пособие родителям 370,5 тысячи детей

Филиал № 4 ОСФР по Москве и Московской области информирует: Свыше 110 уроков пенсионной грамотности провели сотрудники Отделения СФР по Москве и Московской области