Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024 Октябрь 2024
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Game News |

The best-named game of all time nearly could've been called something else because some of its developers hated the pun

If you're here ready to debate my declaration of "the best-named game of all time," I'm going to suggest you've never played Satisfactory, because it embodies its name perfectly. It's the kind of pun you write on a white board to cause an entire room to spontaneously groan, because everyone wants to roll their eyes but also knows they'll never better it. When the developers at Coffee Stain were first working on Satisfactory, though, they weren't all in agreement that the name was destined. In fact, it was a bit of a fight.

"This was before I worked at Coffee Stain, but I know the story," community manager Snutt Treptow said in a recent interview with PC Gamer. "When we were brainstorming we had a bunch of ideas, a bunch of different names. Satisfactory ended up being one of the names that stuck with some people. And some people really hated this name."

The defenders argued that Satisfactory was just too perfect a name: it explained the factory-building concept right in the title! The others were worried that people would associate it with meaning "adequate" or "okay" rather than something more positive. But eventually the proponents won everyone else on the team over. And it turned out they'd been worried about selling themselves short for nothing—though it probably helped that the game lived up to its name and then some.

"It ended up being that most people, and I assume maybe most who are not native English speakers, didn't relate it to [meaning just adequate]," Treptow said. "Most people related to 'satisfaction.' So when they say Satisfactory, it's like, 'Satisfactory. It's very satisfying to do this.' 

Satisfactory's former community manager Jace Varlet recently shared his own memories of the same story, tweeting that he was "VERY wrongly" against Satisfactory initially, worried it "sold the game as mediocre." But that ended up later working to their benefit as a joke to deploy in their marketing.

Satisfactory is at the top of an elite tier of punsmanship that few videogame titles aspire to. I'd say there are a few that come close: Splatoon; Contra: Hard Corps; Invisible, Inc.—but none of them embody the emotion you're feeling the entire time you're playing. With every factory you bring whirring to life and every conveyor belt you feed an endless stream of parts, just try not feeling deeply satisfied. Can't be done. 



Читайте также

Как найти радио в Silent Hill 2 Remake? Гайд со скриншотами и комментариями

A 31-year treasure hunt has finally ended

Мафия-НН: Получилась отличная команда мирных жителей, готовых бороться до последнего за спасение своего города от хитрой и беспощадной мафии.

Москва

«Москва преподносится в определенном свете за рубежом». В ЦСКА ответили, что беспокоило Пьянича перед приездом в РФ

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

Московские клубы сошлись в пару // Победив «Динамо», ЦСКА догнал конкурента

В Республике Таджикистан прошел первый этап проекта «Русский язык: читаем, слушаем, смотрим в странах СНГ»

Релиз трека. Релиз новой песни. Релиз сингла. Релиз Музыкального альбома.

Отец-инвалид из Москвы оспаривает в Верховном суде ограничение родительских прав