Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024 Октябрь 2024 Ноябрь 2024
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Game News |

'Game development doesn't proceed at a constant pace': Metal Gear Solid Delta: Snake Eater's devs explain why there are 2 difficulty settings but won't say a word about a possible release date

Every now and then, Konami dishes out a small nugget of information about the upcoming Metal Gear Solid Delta: Snake Eater game, and while the developers have successfully avoided any questions as to when this game may be released, we do now know a bit more about its unique difficulty system. 

During an interview with Famitsu (via Automaton), Metal Gear Solid Delta: Snake Eater's production producer Noriaki Okamura and the creative producer Yuji Korekado spoke about how they have approached creating a difficulty setting that works for both the New and the Legacy Style. 

The New Style is basically just a full third-person mode, which lets you run even when you're firing your gun, and it also gives you a better field of view to see what lies ahead of Snake. This makes taking on enemies far easier as the movement is so fluid, and you can react to combat quickly. On the other hand, the Legacy Style is an exact recreation of the original 2004 game, which means it has a fixed top-down camera perspective. 

"The New Style provides a wider, linear field of view, and you can shoot your gun while moving Snake, which made the difficulty level lower than we had expected," Korekado says. "However, if we were to adjust things to match the New Style, that would make the Legacy Style too difficult. That's why we decided to split the two play styles." If Konami manages to pull this off, then it should feel like the same difficulty no matter which style you end up picking, even though they are technically different. 

However, the developers were less transparent when the topic changed to when players could expect to get their hands on this game. "That's a pretty difficult question," Okamura says (via ComicBook). "The game is actually already playable to the end, and we don't expect it to take many years to complete. However, the most important thing in the development of this game is not to disappoint the fans. We want to finish it properly and announce [the release date] once it is in a state where it can be firmly confirmed." 

While pre-orders for Metal Gear Solid Delta: Snake Eater have been available for multiple months, it doesn't look like we're any closer to getting a confirmed release date from Konami. "Game development doesn't proceed at a constant pace, so it's difficult to express," Korekado says. "We can see the goal, and we're just adding the parts that are still missing." 



Читайте также

Nowhere House 1.1.18

Figure Fantasy 3.217.1169

A college student put on a free, stage adaptation of Silent Hill 2 'to make a truly frightening theatrical experience' all without an appearance by Pyramid Head

Москва

Всероссийские соревнования по греко-римской борьбе начались в Мытищах

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

Молдаване у посольства в Москве начали скандировать лозунги против Санду

Завершился фестиваль-форум «Российская креативная неделя — Дальний Восток»: итоги и перспективы

Какие препятствия у Китая могут возникнуть при реализации проекта лунной базы?

Музыкальный менеджер. Менеджер музыкальной группы. Музыкальный менеджер директор.