Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024 Октябрь 2024 Ноябрь 2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Game News |

Star Wars Outlaws is dropping 'forced stealth,' so instead of being reset when you get caught sneaking around, you can just start blasting

As part of the ongoing overhaul of Star Wars Outlaws that Ubisoft hopes will turn it into the must-play Star Wars game it should've been right from the start, new creative director Drew Rechner has announced that "forced stealth" is being removed from the game almost entirely.

The extent to which Star Wars Outlaws is a stealth game came as something of a surprise, given how much the pre-release promo materials (and Star Wars itself) focused on the joys of blasting stuff. But in an update posted today, Rechner acknowledged that some people just don't dig it, and that missions requiring players to avoid detection "could feel frustrating or unfair." Those feelings were exacerbated by the game's sometimes "unpredictable and inconsistent" stealth mechanics.

And so, it's out: Stealth requirements are being removed from "almost all" quest objectives. Sneaking around will remain an option, and the best way to approach some missions, but the change means that if you're caught, you'll be able to start shooting instead of being reset to the previous checkpoint.

Rechner said the change is "our first step in expanding player choice," a point he touched on when he was announced as the new creative director of Star Wars Outlaws earlier in November.

"We know many of you enjoy the stealth approach, so it was important to us to preserve that playstyle while also giving you the freedom to decide how to tackle each mission," he wrote. "Ultimately, you'll have the choice to sneak, go in combat-first, or—my personal favorite—sneak until you're caught and then blast your way out."

Combat will also be enabled in "syndicate districts," which players previously had to sneak into if they weren't on good terms with the syndicate in question: Now, they'll be able to enter these areas peacefully if they've built up a good rep, sneak in as they could previously, or just hammer through.

Personally, I like stealth in videogames: If I have the option to sneak through quietly and drop no bodies as I go, that's the path I'm going to take. Any beefy clown can hose down a room with a portable autocannon, after all, but getting through with nothing but a pistol, a silencer, and some cool sunglasses takes a professional. But good detection systems are an essential part of that, and mandatory stealth bits in games that really don't have it nailed down are indeed incredibly frustrating.

Star Wars Outlaws' stealth changes will be rolled out as part of the big title update 1.4.0, which will also see significant rework to the game's combat and controls. It's scheduled to go live on November 21, which is also when Star Wars Outlaws comes to Steam.



Читайте также

Punishing: Gray Raven догонит китайскую версию к концу 2025 года

The first bug I saw in Stalker 2: Heart of Chornobyl is the same bug I saw in Stalker: Call of Pripyat 14 years ago, and I find that downright heartwarming

Indie distribution platform Itch.io now requires asset creators to disclose the use of generative AI in their work

Москва

Фестиваль по тхэквондо пройдет в Лобне 24 ноября

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

LEGENDA выпускает SMART ЦФА

«Юмор FM» – лауреат премии «Бренд года в России 2024»

Специалисты компании КАМА TYRES: как подобрать шины для грузового транспорта

Африканский дипломаты сели за школьные парты