Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024 Октябрь 2024 Ноябрь 2024 Декабрь 2024 Январь 2025
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
Game News |

Every prestige blockbuster game should have Final Fantasy 7 Rebirth's fast-forward option

I don't trust Square Enix to program worthwhile mouse-and-keyboard controls so I don't know which key fast-forward is assigned to, but I can tell you it's the right trigger on my controller, and that finishing Final Fantasy 7 Rebirth has probably halved the lifespan of that trigger.

Obviously I keep it held in whenever Chadley is talking, or whenever the animation plays because you've activated another Ubisoft tower, but as the game went on I found myself using it even in cutscenes I was paying attention to just to keep the pace up. I didn't want to skip them entirely, because I spent my dozens of hours with FF7 Rebirth suffering from the delusion it would live up to the storytelling possibilities suggested by FF7 Remake—with its promise of an "unknown journey" where anything could happen—but Rebirth is weirdly tame in how often it hits narrative beats from the original game, some of them multiple times, usually while you walk slowly forward.

Everyone who played Rebirth on PlayStation warned me it was full of open world cruft, and it is, but the real problem is that even if you drop the difficulty to easy and ignore most of that, the story's pacing still feels off. It feels too aware of its status as the middle of a trilogy, unwilling to give away answers when it could instead pile some more questions on the pile. It's like if at the end of The Empire Strikes Back you still didn't know who Luke's father was, or what the stakes would be in the finale. It's hours and hours of spinning plates.

The climax is a noisy anime mess: a drawn-out boss fight with one stage too many and an explosion of Neon Genesis Evangelizing where the emotional payoff should be. Things like the dungeon you have to get through by throwing crates at switches are boring, but the finale was what really soured me on Rebirth. I'm not sure if I'd have made it through if I couldn't accelerate it to 1.5x speed at the pull of a trigger.

In retrospect, it really made me appreciate the "wide corridors" approach of Remake. That game let you mess about in sidequest hubs and explorable zones periodically—and slowed you down with crane puzzles and the like—but felt downright zippy compared to Rebirth, which is as overdeveloped as Tifa's chest. Rebirth is enough to make you wish you'd chosen a hobby more respectful of your time, like drug addiction. The fast-forward button saved it for me, and if this is the model for future big-budget videogames I can only hope they let me fast-forward through their hours of doldrums as well.



Читайте также

Hyper Light Breaker gets a community-driven update that makes 'some pretty big changes' to the game's enemies and medkit system, following its debut to mixed reviews on Steam

The Video Game History Foundation launches its digital library later this month, providing access to over 1,500 videogame magazines and 'never-before-seen game development materials'

Быстрый способ пополнения баланса Стим в России

Москва

Бывший игрок сборной России назвал футбольную столицу страны

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

Собянин в шутку связал отсутствие снега в Москве с переездом Газпрома в Петербург

Криптовалютный брокер: как его выбрать

Калибровочные гири: классы точности и как проверить

Собянин пошутил, что "Газпром" увез снег из Москвы в Санкт-Петербург