Мы в Telegram
Добавить новость
Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Game News |

After a catastrophic launch period, Payday 3 is assembling a veteran crew for its own daring rescue mission

 After a catastrophic launch period, Payday 3 is assembling a veteran crew for its own daring rescue mission

Payday 3 has not had the smoothest of launches, with PCG's Tyler Colp finding some positives in the latest instalment of Starbreeze's heist-em-up, but concluding that much of it "needs a rework." Players were similarly unimpressed with elements like the progression system, the always-online requirement combined with matchmaking woes, various stability issues and then the cherry on top: a "critical error in our backend" that delayed the release of the first patches considerably.

The upshot? Over 36,000 "Mixed" Steam reviews, only 40% of which are positive, and a playerbase that looks like a fraction of what Payday 2 had going. At the time of writing just under 30,000 people are playing Payday 2, while 605 are playing Payday 3. Starbreeze is in trouble with this game and seems to have been caught completely off-guard by the sheer negativity of the reaction. It's one of those things where players who love Payday 2 really love Payday 2, so the sequel's issues are seen by some as almost an affront.

So what's the plan? Well, we don't know yet, but the plan is definitely to come up with a plan. Over to Starbreeze:

"We're well aware that many of you aren't satisfied with the game the way it is in its current state," says a new blogpost credited to Almir Listo (brand director and community lead) and the Payday 3 team. "Since launch, we've been reading your valuable feedback [which] helps us massively and is crucial to the continued development of Payday 3."

Listo says that "we've put together a strike team of veteran developers from the design, community, communication and production teams with the focus on bringing Payday 3 up to where it will meet your expectations.

"This team is currently creating a plan, deciding what will shape the game into the heisting experience you expect from a PAYDAY sequel in both the short & long term."

There's undoubtedly something amusing about a heist game assembling a grizzled crew of old-timers for One Last Job, and I reached out to ask Starbreeze about the main problems it is focused on, and who these veterans are. What are the primary complaints that Starbreeze is concerned about and intends to address?

"We are currently looking at two different categories of feedback: our feature upvote page and the input from our community in our social media channels and forums," said a Starbreeze rep. "We will be able to talk more in detail about what specific improvements we are looking to do when we communicate our roadmap in February. But in general it comes down to server and matchmaking experience, user experience and our players' requests for features and improvements.

"We will not be able to do everything at once, and it is essential to conduct a realism check on some of the feature requests. But with this initiative we want to make sure we properly investigate what we can do, how, and when."

So not an enormous amount more detail, but players will at least be pleased by the general areas of focus. Starbreeze doesn't mention the progression system, which is the subject of enormous community ire still, but if the studio really is listening then that little phrase "user experience" may prove crucial for Payday 3's future prospects. 

As for the veteran heist crew assembled for one last grizzled job, I asked who they were and where they came from. 

"During the fall and winter we conducted a post-mortem with an external party that, together with the sentiment of our community, have led us to a clear understanding of what we need to do," said Starbreeze. "The staff included in the strike team is put together based on those findings and are a mix of Payday 3/2 veterans as well as staff members from other projects that provide their expertise from working on games in similar situations at other studios."

Starbreeze says to expect concrete details in February sometime, when "we will communicate a plan detailing the upcoming improvements and when you can expect to see them in the game." Whether this will be enough to pull Payday 3 out of what looks like a bit of a tailspin remains to be seen, but at least getting the old gang back together is thematically appropriate.



Читайте также

Here's the dystopian cooking simulator about frying up illegal eggs in Antarctica that you've always wanted

Puzzle box game Machinika: Museum is free to keep on Steam

We don't have to live like this: you can set Chrome to default to Google's new nonsense-free 'Web' search, which also completely bypasses that awful AI answer box

Москва

Прощание «Спартака» с Джикией, «Зенит» в гонке за чемпионство. Итоги игрового дня РПЛ

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.



Персональные новости

Лукашенко лоббирует интересы Алиева по изоляции Армении

Азербайджанцев оправдали за убийство спортсмена Евгения Кушнира в Самарской области. Делом заинтересовался глава Следкома РФ А. Бастрыкин

Бухалово и Париж: откуда появились необычные и смешные названия населенных пунктов в России

Создание Сайтов. Создание веб сайта. Создание сайта html. Создание сайтов цена. Создание и продвижение сайтов. Создание сайта с нуля. Создание интернет сайта.