Мы в Telegram
Добавить новость
Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Game News |

Two years after release Miyazaki says Elden Ring's world still has 'a small element that I feel has not yet been discovered'

 Two years after release Miyazaki says Elden Ring's world still has 'a small element that I feel has not yet been discovered'

This week brought our first serious look at Shadow of the Erdtree, the major Elden Ring expansion set for release in June, and it certainly looks like FromSoftware is pushing the boat out. FromSoftware CEO and game director Hidetaka Miyazaki has gone on the interview circuit to accompany the trailer and, as well as being maddeningly vague about Bloodborne and re-claiming Dark Souls 2, has been musing on the secrets of Elden Ring's appeal. 

It turns out first of all that Miyazaki prefers the term "Souls-ish" to Soulslike, though that seems unlikely to stick, and in an interview with IGN went into some detail about FromSoft's principles for building an open world without all the hand-holding typical of the genre.

"What I want to stress is that we didn’t set out with the goal to make an open world game in the traditional sense," says Miyazaki. "We don’t set out to create a difficult game. We set out to create a challenging game. And in order to achieve that, we need there to be threats and dangers, and we need there to be unknowns."

The unknowns have long been one of the Souls' series real strengths, with numerous secrets and twists squirrelled-away in these huge worlds: I still remember how stunned I was to discover Ash Lake in Dark Souls. It is about creating a sense of discovery for the player, the wonderful illusion you've found something you weren't supposed to, that in Miyazaki's words "feel[s] like it’s there to be discovered."

The director's philosophy is simple: "Our main idea is just to trust players," says Miyazaki. "We trust that they’ll overcome these challenges and we trust that they’ll make these discoveries. And I think giving them trust just creates a healthy landscape for them to play and adventure."

Miyazaki goes on to discuss Dark Souls 2 and his role of supervisor on that project, which "just is maybe not a good fit" for his talents, and says it's "very likely" future Souls-ish games will be directed by other FromSoft staff without Miyazaki being too involved. "I’d like to step away from that supervisory role and give them full direction and full control over those projects," says Miyazaki. "I think really this is the best way and the easiest way for them to flourish within that environment and with those new projects."

There's some praise for the studio's "great staff" and Miyazaki credits FromSoft's productivity to being "able to understand quickly what we want to make", "iterate [and] leave things on the chopping board." After all, Elden Ring is gargantuan but one year later FromSoft also dropped Armored Core 6 to revive its dormant mech series, a game that was well-received and Miyazaki regards as "a success in the sense that it showed that there is still a place for Armored Core, at least for us."

Perhaps most intriguing is the note Miyazaki ends on. IGN asks whether Elden Ring as it stands has anything left for players to uncover. The creator never gives entirely straight answers to stuff like this, which I'm a big fan of, and Elden Ring would not be alone in FromSoft's oeuvre for holding long-undiscovered secrets alongside baseless fan myths about the same (see: Dark Souls' pendant starting gift).

"For me personally, there is a small element that I feel has not yet been discovered," says Miyazaki. "So, whether that’s up to user interpretation or up to just further investigation and playing, that’s something I’m looking forward to. I think it’s a question of when and not if, but there may be something small still missing."

Well, Elden Ring sleuths: by my reckoning you've got around four months to puzzle this one out before Shadow of the Erdtree drops a whole lot more "unknowns" on us. Expectations  for the expansion are justifiably high, and FromSoftware says both it's the "largest expansion to date" for any of its games and has put a whopping $40 price tag on it (which weirdly enough inspires confidence). Until June, then, we can puzzle over the trailer's mysteries, and wonder what small thing we're still missing in the Lands Between.



Читайте также

Lootun is an auto-battling RPG for people who just really love managing their party's gear

Puzzle box game Machinika: Museum is free to keep on Steam

Король обезьян против гигантских монстров в новом трейлере экшена Black Myth: Wukong

Москва

"Спартак" обыграл "Рубин" в последнем матче Джикии

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.



Персональные новости

Азербайджанцев оправдали за убийство спортсмена Евгения Кушнира в Самарской области. Делом заинтересовался глава Следкома РФ А. Бастрыкин

Создание Сайтов. Создание веб сайта. Создание сайта html. Создание сайтов цена. Создание и продвижение сайтов. Создание сайта с нуля. Создание интернет сайта.

Лукашенко лоббирует интересы Алиева по изоляции Армении

Шапки женские на Wildberries — скидки от 398 руб. (на новые оттенки)