Мы в Telegram
Добавить новость
Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Game News |

Blizzard admits WoW is rough for new players and plans to fix that: 'We know that we have a lot of work to do'

If I didn't have years of prior experience playing World of Warcraft, I imagine my first hour in The War Within alpha would've gone much worse. WoW immediately buries you in buckets of spells and items and quests that even had me gasping for air trying to make sense of it all. The new and returning player experience is rough, and Blizzard is willing to admit as much, according to a recent interview with Windows Central.

"We know that we have a lot of work to do on new player acquisition, but we hadn't been focusing there, we were focused on retention," vice president and executive producer Holly Longdale said.

And it shows: In a recent Activision Blizzard financial report, the company noted that Dragonflight has kept more people subscribed to WoW than recent expansions. Typically, people come flooding in and then peace out when new updates slow down before the next expansion release. Longdale said Blizzard set goals for player retention and beat them. "But user acquisition is a weakness."

Right now, WoW drops new players onto a tutorial island, called Exile's Reach, to teach them how quests, loot, and dungeons work. It's streamlined and fast, but it lacks the flavor of the classic starting zones for each playable race, like the violet forest that Night Elves start in. Each race, whether they're with the Horde or Alliance, has a distinct perspective on the world that you'd learn in their intro quests—which are admittedly much slower to work through than Exile's Reach. That context is what rooted every character to the world.

Longdale said Blizzard has work to do when it comes to the "player fantasy," the role-playing, in WoW. "There is work to do there. And that's something we want to aim for in the future."

The "future" doesn't seem to include The War Within, or at least I didn't see any evidence of that work being done in the alpha. New players are blasted through the same starting experience and dumped right into Dragonflight's storyline (currently it's Battle for Azeroth).

With features like level boosts and Warbands—which makes your progress in an expansion apply to all your characters—it feels like that individuality is at risk of being erased. For experienced endgame players, WoW characters are as close as they can be to Final Fantasy 14's one-character-can-do-it-all approach to classes and professions. The last distinction they have left is their race and class and how that positions them in Azeroth. I'd love to see Blizzard put the effort into bolstering the new player experience so that we don't lose something that, in my opinion, is an essential part of playing WoW.



Читайте также

Sony doubles down, removing Helldivers 2 from sale in 177 countries and territories that can't access PSN while Arrowhead CEO says 'I don't have the final say'

Today's Wordle answer for Sunday, May 5

Zombie.io 1.5.0

Москва

"Динамо" обыграло "Сочи" в матче РПЛ и догнало "Краснодар" и "Зенит"

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.



Персональные новости

Пресс-релиз | CRYPTONIUM | Новая экосистема для заработка на криптовалюте | Арбитраж | Трейдинг | Обучение

Композитор Классической музыки Сергей Брановицкий представляет произведения классической музыки.

Сотрудники Росгвардии обеспечили безопасность встречи Благодатного огня в Москве

Росгвардия обеспечила безопасность генеральной репетиции парада ко Дню Победы в Москве