Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024 Июнь 2024 Июль 2024 Август 2024 Сентябрь 2024
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Game News |

Blizzard's next massive Diablo 4 update will let everyone enjoy its endgame in half the time and let blasters crank the difficulty up higher than ever before

Blizzard isn't quite done transforming Diablo 4 into an entirely different action RPG than it was when it launched. The current leveling process from 1 to 100 is going straight into the trash with its next update and will be replaced by an entirely new framework for how you progress your character.

"When we launched the game, we had a vision for it where we felt like it was really fun to play through once … and as we've played the game more and more and as we've gotten feedback [we realized] that hasn't been super fun," lead live game designer Colin Finer said on a recent stream detailing the upcoming changes.

Diablo 4's leveling process has gone from a 40-hour marathon to a mere 10-hour sprint as Blizzard has repeatedly juiced the overall power of your characters and the amount of XP you can earn. But the best parts of the game are still locked behind its difficulty tiers, or world tiers, that you can't access until you finish specific dungeons. As the game has gotten easier and easier, however, the early and mid-game have become a chore as you race to the final world tier.

In Diablo 4's 2.0 update, which will launch with the Vessel of Hatred expansion but will be free for everyone, the leveling journey has been cut in half and the world tier system has been removed. Everyone will choose from four basic difficulty settings (normal, hard, expert, and penitent) to reach the new level 60 cap. These settings won't bar you from enjoying everything in the game, nor will they keep you from finding exciting loot.

Once you're sufficiently powerful enough to finish a specific tier of a challenging dungeon called The Pit, you'll unlock the first of four Torment difficulties. In Torment 1 and beyond, the game will be harder, but better—not different—loot will drop. Otherwise, it'll be largely the same experience as someone who is only playing on normal.

An example of what loot will look like in the Torment difficulties. (Image credit: Blizzard)

Progression will be driven by how far you want to push your character instead of how much of the game you want to play. That way, nobody is left out and the portions of the game that quickly become trivial, like almost everything out in its open world, will have value again.

Blizzard will run a week-long playtest for all of these changes starting next week. It will also include the new runewords system that lets you borrow skills from other classes and will have plenty of new items to chase, like a helmet that suspiciously boosts your damage against angels—an enemy type that doesn't exist in the game yet. Blizzard refused to elaborate on it during the stream, so I guess we'll have to wait until October 8 to see if we'll be fighting more than demons when Vessel of Hatred launches.



Читайте также

Снег, дождь и смена времён года в новом трейлере Assassin's Creed Shadows

Shure MV7+ podcast microphone review

The new EVE survival MMO is using blockchain tech to create a 'boiling financial hellscape,' but don't call it a blockchain game




Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.


Персональные новости

В Подмосковье сотрудники Росгвардии провели встречи со детьми в образовательных и дошкольных учреждениях

В Подмосковье сотрудники Росгвардии задержали подозреваемого в причинении женщине тяжких телесных повреждений, повлекших смерть

Венеры, деревня, дизайн: краткий гид по ярмарке молодого искусства blazar

Наталья Сергунина анонсировала форум «Облачные города»