Мы в Telegram
Добавить новость
Январь 2010 Февраль 2010 Март 2010 Апрель 2010 Май 2010
Июнь 2010
Июль 2010 Август 2010
Сентябрь 2010
Октябрь 2010
Ноябрь 2010
Декабрь 2010
Январь 2011
Февраль 2011 Март 2011 Апрель 2011 Май 2011 Июнь 2011 Июль 2011 Август 2011
Сентябрь 2011
Октябрь 2011 Ноябрь 2011 Декабрь 2011 Январь 2012 Февраль 2012 Март 2012 Апрель 2012 Май 2012 Июнь 2012 Июль 2012 Август 2012 Сентябрь 2012 Октябрь 2012 Ноябрь 2012 Декабрь 2012 Январь 2013 Февраль 2013 Март 2013 Апрель 2013 Май 2013 Июнь 2013 Июль 2013 Август 2013 Сентябрь 2013 Октябрь 2013 Ноябрь 2013 Декабрь 2013 Январь 2014 Февраль 2014
Март 2014
Апрель 2014 Май 2014 Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014 Январь 2015 Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015 Июнь 2015 Июль 2015 Август 2015 Сентябрь 2015 Октябрь 2015 Ноябрь 2015 Декабрь 2015 Январь 2016 Февраль 2016 Март 2016 Апрель 2016 Май 2016 Июнь 2016 Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016 Декабрь 2016 Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017
Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017 Октябрь 2017 Ноябрь 2017 Декабрь 2017 Январь 2018 Февраль 2018 Март 2018 Апрель 2018 Май 2018 Июнь 2018 Июль 2018 Август 2018 Сентябрь 2018 Октябрь 2018 Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020
Февраль 2020
Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023 Август 2023 Сентябрь 2023 Октябрь 2023 Ноябрь 2023 Декабрь 2023 Январь 2024 Февраль 2024 Март 2024 Апрель 2024 Май 2024
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Game News |

Відеоігри підвищують інтелект дітей

Автори: Торкель Клінгберг, професор когнітивної нейронауки Каролінського інституту; Бруно Соус, викладач кафедри біологічної психології Амстердамського вільного університету. Багато батьків відчувають провину, коли їхні діти годинами грають у відеоігри. Деякі навіть переживають, що це може зробити їхніх дітей менш розумними. І справді, це тема, над якою вчені сперечаються роками. У нашому новому дослідженні ми вивчали, як відеоігри впливають на розум дітей, опитуючи та тестуючи понад 5000 дітей віком від 10 до 12 років. Результати, опубліковані в журналі «Наукові повідомлення», можуть здивувати. Дітей запитували, скільки годин на день вони проводять у соцмережах, переглядають відео чи телевізор та грають у відеоігри. Відповідь була однозначна – багато. У середньому діти витрачали дві з половиною години на день за переглядом онлайн-відео чи телевізійних програм, півгодини на спілкування в Інтернеті та одну годину на відеоігри. Загалом це чотири години на день для середньостатистичної дитини і навіть шість годин для чверті опитаних – велика частина вільного часу дитини. А інші дослідження демонструють, що за десятиліття цей показник різко зріс. У попередні покоління також використовували екрани, але тепер вони дійсно визначають дитинство. Хіба це погано? Насправді, це складне питання. Можуть бути як переваги, так і недоліки для розвитку розуму дітей. І це може залежати від результату, який ви очікуєте. Під час нашого дослідження нас особливо цікавив вплив екранного часу на інтелект: здатність ефективно вчитися, мислити раціонально, розуміти складні ідеї та адаптуватися до нових ситуацій. Інтелект – важлива риса в нашому житті, яка дуже впливає на майбутній дохід, щастя та довголіття дитини. У дослідженнях його часто вимірюють як успішність у широкому діапазоні когнітивних тестів. Для нашого дослідження ми створили індекс інтелекту з п’яти завдань: два на розуміння прочитаного та словникового запасу, одне на увагу та виконавчі функції (що включає робочу пам’ять, гнучке мислення та самоконтроль), одне для оцінювання візуально-просторової обробки (наприклад, обертання об’єктів у вашій уяві), і одне щодо здатності до навчання під час кількох випробувань. Це не перший випадок, коли хтось вивчає вплив екранів на інтелект, але дослідження поки що дають неоднозначні результати. Отже, що особливого цього разу? Новизна нашого дослідження полягає в тому, що ми врахували гени та соціально-економічне походження. Лише кілька досліджень розглядали соціально-економічний статус (дохід сім’ї, освіту батьків і якість сусідства), і жодне дослідження не врахувало генетичні ефекти. Гени мають значення, оскільки інтелект часто успадковується. Якщо їх не врахувати, ці фактори можуть приховати справжній вплив часу перед екраном на інтелект дітей. Наприклад, діти, народжені з певними генами, можуть бути більш схильними до перегляду телевізора і, незалежно від цього, мати проблеми з навчанням. Генетична лотерея є серйозною проблемою в будь-якому психологічному процесі, але донедавна це було важко врахувати в наукових дослідженнях через великі витрати на аналіз геному та технологічні обмеження. Інформація, яку ми використали для нашого дослідження, є частиною масштабного збору даних у США для кращого розуміння дитячого розвитку: проекту підліткового мозку та когнітивного розвитку. Наша вибірка була репрезентативною для США з точки зору статі, раси, етнічної приналежності та соціально-економічного статусу. Результати Ми виявили, що коли ми вперше запитали дитину віком десяти років, скільки вона грає, як перегляд відео, так і спілкування в Інтернеті були пов’язані з рівнем інтелекту нижче середнього. Натомість ігри взагалі не впливали на інтелект. Ці результати екранного часу здебільшого відповідають попереднім дослідженням. Але згодом ми виявили, що ігри мають позитивний і значущий вплив на інтелект. Хоча діти, які грали більше у відеоігри в десять років, були в середньому не розумнішими, за дітей, які не грали, вони показали найбільше зростання рівня інтелекту після двох років, як у хлопчиків, так і у дівчаток. Наприклад, дитина, яка була серед 17% найбільших гравців за кількістю годин, проведених в іграх, підвищила свій коефіцієнт інтелекту приблизно на 2,5 бала більше, ніж середньостатистична дитина протягом двох років. Це свідчить про сприятливий причинно-наслідковий вплив відеоігор на інтелект. Цей результат відповідає попереднім, меншим дослідженням, де учасників випадковим чином розподіляють у групу, що грає у відеоігри, або в контрольну групу. Наші висновки також узгоджуються з паралельними лініями досліджень, які припускають, що когнітивні здібності не є фіксованими, але їх можна тренувати, включаючи дослідження з застосунками для когнітивного тренування. А як щодо двох інших типів екранної діяльності? За два роки соціальні мережі не вплинули на зміну інтелекту. Багатогодинне спілкування в Instagram та обмін повідомленнями не підвищило інтелект дітей, але й не зашкодило. Нарешті, перегляд ТБ та онлайн-відео показав позитивний ефект в одному з аналізів, але ніякого ефекту, якщо брати до уваги освіту батьків (на відміну від більш широкого чинника «соціально-економічний статус»). Тож до цього висновку слід поставитися з певним скептицизмом. Існує емпіричне підтвердження того, що високоякісний телевізійний та відео-контент, наприклад програма «Вулиця Сезам», позитивно впливає на успішність дітей у школі та на когнітивні здібності. Але такі результати бувають рідко. Розмірковуючи про наслідки цих результатів, важливо враховувати, що є багато інших психологічних аспектів, на які ми не звертали уваги, наприклад, психічне здоров’я, якість сну та фізичні вправи. Наші висновки не слід сприймати як загальну рекомендацію для всіх батьків, щоб дозволити грати в ігри без обмежень. Але для тих батьків, яких турбує, в що їхні діти грають, ви можете почувати себе краще, знаючи, що це, ймовірно, робить їх трохи розумнішими. Стаття вперше була опублікована англійською мовою під заголовком «Video games: our study suggests they boost intelligence in children» в журналі The Conversation 12 травня 2022 р. Переклали Ірина Бачуріна та Ян Додатко.


Читайте также

Авторы "Смуты" обещают потратить пять обновлений на исправление боёвки, стелса и диалогов

Today's Wordle answer for Sunday, May 5

MLB Rivals 2.01.00

Москва

На площадках «Московских сезонов» работают шесть скейт-парков и роллердром

Новости тенниса



Game24.pro — паблик игровых новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, гео-отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. Game24.pro — ваши Game News сегодня и сейчас в Вашем городе.

Опубликовать свою новость, реплику, комментарий, анонс и т.д. можно мгновенно — здесь.



Персональные новости

Росгвардия обеспечила безопасность генеральной репетиции парада ко Дню Победы в Москве

Новые горизонты декора: тренды в оформлении мероприятий 2024 года от организатора событий Катерины Кузиной

МИД РФ: рецидивы эскалации между Ираном и Израилем возможны

Сезон 2024 года открыт!